Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

MÅLING OG STØRRELSER

Hvor finner jeg måleanvisninger?

Er du usikker på måleanvisning har jeg lagd en guide her

Du finner størrelsestaball og bilde av målerhenvisning under hver produkt.

Har du egne ønsker, kan du skreddersy disse etter eget behov. Ta kontakt pr e-post info@wsdogshop.no

BESTILLINGER

Hva hvis jeg bestiller bestillingsvare og lagervarer i samme handlekurv?

Vi har mulighet til å del-sende en ordre. Det vil si at vi splitter leveransen, slik at du får lagervarene raskt og bestillingsvaren levert når den ankommer oss. 

Hva betyr "bestilingsvare"?

Produkter med lagerstatus "Utsolgt" er produkter vi ikke har fysisk på vårt lager. Dette er produkter som produseres/bestilles fra våre leverandører til deg på bestilling når du handler hos oss. Alle våre produkter under kategori "Spesialdesign" er bestillingsvarer og håndlages til deg pr bestilling.

Vi forsøker å samle opp flere bestillinger til samme leverandør før vi sender samlet bestilling. Dette for å begrense antall forsendelser og miljøavtrykket det avgir, samt for å etterkomme krave til leverandøren på størrelsesorden på bestillinger.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelsen, hvorfor?

Ordrebekreftelsen sendes automatisk ut til den e-postadressen du anga i kassen i forbindelse med betaling.

Om du ikke har mottatt ordrebekreftelsen kan du se om den har kommet til søppelpost (spam) eller lignende. Om du ikke kan finne den der eller i lignende mapper ber vi deg kontakte oss pr e-post info@wsdogshop.no så kan vi undersøke årsaken.

SPESIALDESIGN

BETALING

Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

Vi samarbeider med Klarna rundt betaling og vår betalingsløsning. Vi bruker deres Klarna Checkout for en komplett løsning, hvor Klarna håndterer hele kassen i butikk via en iFrame.
Klarna Checkout inkluderer alle Klarnas betalingsmetoder:

Betal nå (kort, bankoverføring og direktebetaling)
Betal senere (faktura)
Del opp (delbetaling)

Du kan også velge betaling med VIPPS gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID. 

Utgående betalingsløsninger er Forskudd og Faktura (manuell).

LEVERING

Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil varer?

Gi oss beskjed på info@wsdogshop.no, så vil vi hjelpe deg videre.

ANGRERETT OG REKLAMASJON

Hvor lenge har jeg bytte- og returrett når jeg har handlet i hos dere?

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan du angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.

GARANTI